سئو و بهینه سازی

جذب مخاطب و افزایش فروش از بزرگترین کانال ورودی، یعنی گوگل، اولین شرط رسیدن به رتبه‌های اول گوگل، برنامه‌ریزی اصولی و یک استراتژی سئوی حرفه‌ای است

یک مشتری بالقوه یا یک کاربر کنجکاو هنگامی که به دنبال کالا و یا مطلبی در سطح اینترنت می‌گردد، اولین راهی که برای پیدا کردن آن استفاده می‌کند، جستجو کردن آن در سطح اینترنت است، همچون فردی که به دنبال خرید تیشرت می‌باشد و در خیابان و یا پاساژ‌ها می‌چرخد تا بالاخره در یک فروشگاه آن چیزی که مد نظرش است را پیدا کند. بنابراین دارا بودن رتبه‌ای خوب در جستجوی اینترنتی حائز اهمیتی دو چندان است، چرا که بر اساس تحقیقات تنها ۹ درصد کاربران به صفحه دوم گوگل سر می‌زنند. پس دارا بودن رتبه‌ای خوب در موتور‌های جستجو جزو نکات حیاتی برای سرپا نگه داشتن یک کسب‌و‌کار یا وبسایت است. چرا که اگر در صفحه اول نباشید، خبری از تعداد بالای بازدید نیست که بخواهید از این بازدید‌ها کسب درآمد کنید و یا آن‌ها را به مشتری تبدیل نمایید. سئو یا همان Search Engine Optimization به فرآیند بهینه‌سازی وبسایت برای موتور‌های جستجو گفته می‌شود. صرفا دارا بودن محتوا یا اجناس درون یک وبسایت برای آن‌که در نتایج گوگل خودی نشان دهید و در صفحه اول باشید کافی نیست. از طرفی، هرکس که جایگاه بالاتری در صفحه اول گوگل برای خود داشته باشد، شانس بالاتری برای فروش کالا یا جذب کاربر دارد. برای همین است که کسب‌و‌کارهای بزرگی چون علی‌بابا و مستر بلیت در طول زمان درگیر رقابتی تنگاتنگ برای کسب جایگاه اول در نتیجه جستجوی "بلیط هواپیما" بوده‌اند. برای این‌که شما هم وارد این بازی شوید و شانسی برای دیده‌شدن پیدا کنید نیاز به متخصص‌های حرفه‌ای دارید که بتوانند تجربه ارزشمند خود را در راستای اهداف شما به کار گیرند. آی‌تی من‌ها با تجربه چندین ساله و حضور در بسیاری از پروژه‌های موفق بازار ایران، و هم‌چنین دارا بودن متخصص‌های متعدد از حوزه‌های تولید محتوای مناسب سئو تا بهینه‌سازی کد یک وبسایت جهت بهبود رتبه سئو، می‌تواند به شما در این مسیر کمک کثیری کند. به‌جای آن‌که از ترس بزرگ و سخت بودن رقابت دست از تلاش به کلی بردارید، به آی‌تی من‌ها که کارشان این است، اطمینان کنید تا رشد بازدید چشم‌گیری داشته باشید.